Robert kwam zijn afspraken goed na, werkt netjes en goed door. Goed overleg over zaken welke niet zijn opgenomen in de offerte.EFIF uit Almere
Het contact met Robert Hollenberg was goed. Het is een aardige en rustige man die netjes werkt. Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd en heeft met ons meegedacht. De klus is naar tevredenheid uitgevoerd.Paul uit Almere
Zeer ged en prettig uit Almere
Ik heb zelf binnen een paar uur de offerte aanvraag ingetrokken,omdat degene die aanvankelijk de klus bij ons zou doen, na weken uitstel door omstandigheden, binnen een week toch zelf kon komen. Deze klus is inmiddels gedaan. Wellicht neem ik voor een volgende klus contact op met de klussenier. Uw bedrijf komt degelijk over.Y uit Almere
Prima. Het ging om een kleine reparatie. uit Almere
Opdracht prima uitgevoerd, in een prettige sfeerAj uit Almere
Kort maar krachtigJoy uit Almere
Ik heb op basis van de offerte en de termijn waarbinnen er gestart kon worden met de uitvoering, gekozen voor een andere opdrachtnemer/klusser.Linda uit Almere
Goede vakman. Weet waar hij mee bezig is. Bespreekt verschillende oplossingen met ons.
Het eindresultaat is dan ook geweldig.
Hij is een echte koffie liefhebber, net als ik. uit Almere
Uiterst positief. Robert dacht mee en kwam met voorstellen. Heeft de klus snel en goed uitgevoerd. Ging goed om met problemen die zonder zijn schuld ontstonden (levering verkeerd materiaal dat daarna opnieuw besteld moest worden).
Bleef steeds rustig en vriendelijk.P.C. uit Almere
Robert is vriendelijk en duidelijk. Hij is eerlijk en gemakkelijk om mee te praten.
Hij doet het werk naar verwachting, wij zijn erg blij met de resultaten en hebben vertrouwen in het resultaat van de nog te klussen badkamer.E.I. uit Almere
Prettig contact. We zijn tevreden met het eindresultaat. uit Almere
Heb alleen contact via de mail gehad. Helaas kon de klus niet in de periode die wij wilde gedaan worden.Willem uit Almere
Robert is een fijn betrouwbaar mens die zijn afspraken nakomt.Een harde werker die secuur en precies werkt.
Ging ook niet uit de weg om iets extra's te doen.
Wij waren zeer tevreden en hopen nog eens een beroep op hem te kunnen doen in de toekomst.E.m. uit Almere